2015. november 21., szombat

#0. Prológus

 Sziasztok!

 Végre elkészültem a bevezetővel. Sajnálom, hogy sokáig húztam és megvárattalak benneteket, de most ezt így sikerült megoldanom. Köszönöm az eddigi, öt feliratkozónak, hogy a fülszöveg és a design alapján bizalmat szavaztak a blognak. Remélem a bevezetőben sem fogtok csalódni. Jó olvasást!




Vetettem egy utolsó pillantást a tükörre. Vegyes érzelmek kavarogtak bennem attól amit láttam. Tetszett a látvány, csak szokatlan volt. Szép voltam. Sötét hajamat tökéletesre állította be a fodrász, a ruhám lélegzetelállító volt, a sminkemen sem volt semmi kifogásolható. Mosolyra húztam a számat és felemeltem a fejemett. -Kedvesen, de büszkén, és...!-járt a fejemben amiket mondtak nekem. Nem kell ilyeneket mondani, magamtól is tudom! Végre elszakadtam a tükörtől és a saját másomtól, így az ajtó felé vettem az irányt. A folyosóra kilépve megláttam egy kisebb csapatot. Engem vártak. -Tadam!-pukedliztem mikor elértem hozzájuk.
-De jól nézel ki!-mért végig Alex. Elmosolyodtam. Remélem komolyan gondolja. A többiek is sorban dicsérték a kinézetemet.
Ez kicsit feldobott, jó így indítani. A bókok után kimentünk a többiekkel a büféhez.
Elfoglaltunk pár fotelt és beszélgetni kezdtünk. Már volt szerencsém pár kollégámat megismerni. Alex segített kicsit, hisz ő régebb óta és többet dolgozott itt. Most is egy lemezen dolgozik és rendszeresen bejár ide, az egyik stúdióba. Egyébként a staffos srácok nagyon jófejnek bizonyultak. Most épp valami televíziós csaj bénázásairól beszélgettek, ha jól értettem ezzel a lánnyal nemsokára én is meg fogok ismerkedni. Mindenesetre most semmit nem tudtam hozzászólni a témához. Egy-egy poénon mosolyogtam, amiket megértettem, de inkább csak ücsörögtem és néztem ki a fejemből. Örültem, hogy mostmár én is ehez a társasághoz tartozok és nemsokára én is érteni fogom ezeket a sztorikat. A megbeszélésig még volt bő háromnegyed óra, gondoltam körbenézek, azzal is elütöm az időt. Felálltam, és Alexnek mondtam, hogy ne keressen, csak körbenézek. Egy gyors "oké"-val el is intézte, ő épp a sztorira figyelt és röhögött valamin. Na jó. A tágas büfés váróteremben volt pár kávéautomata és már a mosdót is sikerült megtalálnom. A stúdiók feliratot már láttam, arra most nem megyek, ott nekem nincs most keresnivalóm. Az öltözők irányába indultam el, arra már úgyis jártam, ott készülődtem én is. Nemsokára lesz saját öltözőm is errefelé. Nagy volt a nyüzsgés a folyosókon, sokan dolgoznak ebben a házban. Valami nagyobb műsor forgatására készülődtek, így az egyik öltözőből a másikba rohangáltak az emberek. Volt aki félig felöltözve, volt aki már belőtt frizurával, de még civil ruhába szaladgált. Nagy volt a kavalkád.
Miután háromszor nekem jöttek és négyszer letaposták a cipőmet, úgy döntöttem, hogy inkább visszamegyek a büféhez és veszek valamit magamnak, azzal is elütöm az időt. Végül almáspitét és forró áfonyateát vettem. Ezektől mindig kissé átszellemülök és karácsonyi hangulatom lesz. November volt, de már sok épületen kint volt a karácsonyi dekoráció és én is egyre jobban éreztem magamban a közelgő ünnep varázsát. A teámat szürcsölgetve ültem és a pitémet eszegettem, mikor hirtelen valaki hátulról megölelt. Félrenyeltem és majdnem magamra borítottam a forró teát. Hátfafordultam. Persze, hogy Jerold, a barátom volt az.
-Megijesztettél-raktam le a kajám a kisasztalra. Feláltam és megöleltem.
-Pedig nem állt szándékomban-mosolygott azzal a csodaszép mosolyával és egy kellemes csókkal ismét üdvözölt. Megöleltem, és lábujjhegyre állva átlestem a válla fölött. Egy lányt pillantottam meg, aki minket figyelt.



Remélem tetszett ez a rövid bevezető rész. Igyekszem az első fejezetet hamarabb hozni! 
 Japane LS.

8 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Nagyon tetszik a történet, kíváncsian várom a folytatást. :)

    Puszi, Christina.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a visszajelzést, örülök, hogy tetszik. :)
    Remélhetőleg a folytatás már hamarabb jön. ;)

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)

    Nekem is nagyon tetszik! :) Csak annyi megjegyzésem lenne, hogy a - (kötőjel) előtt és után mindig szóköz van. Ami főleg párbeszédeknél fontos. Ezekre majd figyelj! Illetve a szöveget állítsd sorkizártra, mert úgy szebb :) (Azért mondom, mert nem úgy tűnik - nekem - , hogy olyan lenne!) Remélem nem sértődsz meg, teljesen építőjellegűnek szántam! :) Sok sikert a blogodhoz!

    Őlel:
    Pets

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszett imádom. Folytasd gyorsan. ( Esetleg egy cserében benne vagy?)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a visszajelzéseket, örülök, hogy tetszik.:)

    Pets: Egyáltalán nem találom sértőnek amit írtál, teljesen igazad van és köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem. Fura még nekem igazából, hogy ilyen keskeny a bejegyzéseknek a tere. (tudom, hogy én állítottam be így, de akkor is :D) És például a "Tadam!" részt sem így, hanem egy sorral lejjebb szerettem volna írni, na mindegy. Mindenesetre erre majd mindenkébb odafigyelek a továbbiakban, köszönöm.

    Raposa: Természetesen benne vagyok a cserében, írd ide (vagy chatbe) a blogod linkjét és már kint is vagy! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor miután posztolod, nézd át, hogy minden úgy néz-e ki, ahogyan te akartad. Így eltudod kerülni az ilyen dolgokat példul :)

      Törlés
    2. Igazság szerint ezt szoktam, most nem részletezem, hogy ez miért nem (teljesen) történt így. :)

      Törlés
  6. http://raposa445.blogspot.hu/ Tessék :)

    VálaszTörlés