2016. január 8., péntek

Azta, egy Díj!

Sziasztok!

Először is: Minden olvasónak boldog és sikerekben gazdag új évet kívánok!
 Tudom, tudom. Régen volt bejegyzés, és a legutóbbi is egy szívességkérés volt, nem pedig a történet folytatása. Sajnálom. Azt is tudom, hogy itt van (és mindjárt csak volt..) a szünet, amiben rengeteg időm lehetett volna a blogolásra. Csak éppen ez nem így alakult, mert mindig épp más volt a fontosabb (felvételire készülés, rokonok, lazulás..stb), inkább nem részletezem. De sajnos most sem a folytatással érkeztem. Ugyanis a blog megkapta első díját. Ha érdekel, katt a továbbra!

Először is nagyon szépen köszönöm a díjat György Lillának a Secrets című blog írójának!
És most jön a díj menete.





Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad! 
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5. Válaszolj a 12 kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést!
7. Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad a díjat, hisz mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
8. Cseréljetek linket!
9. küld tovább 12 embernek ezt a díjat! 
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen! 

12 dolog a Secrets című blogról:
1. A blog tavaly (olyan fura, hogy 2016 van) novemberben indult. 
2. Lila árnyalatú a design.
3. A fejlécen Dianna Argon szerepel.
3. A történet főszereplője Lottie Scarlet aki egy 18 éves lány. 
4. Már három fejezet van fenn a blogon.
5. Eddig több mint 300 oldalmegjelenítése van. 
6. Négy cseréje van. 
7. Lilla eredetileg Lucy Hale-t szánta főszereplőnek, de végül Dianna argon lett. (Ami számomra például szuperjó, mert így eggyel kevesebb a Lucy-s blog. haha)
8. A design nem saját. 
9. Lilla jelentkezett egy versenyre. 
10. 5 cseréje van
11. Én vagyok az első feliratkozó. 
12. Minenkinek ajánlom a blogot, én is tervezem, hogy figyelemmel követem és elolvasom.  

12 dolog erről a blogról:
1. A blog egy Gwendolin Moore nevű nőről/lányról és az ő karrieréről és magánéletéről szól.
2. A designet én szerkesztettem. 
3. A fejlécen Lucy Hale van, mert így képzelem Gwen karakterét.
4. Gondolkoztam az Újság megírja címen, de végül ez lett. Mostmár örülök, hogy így döntöttem. 
5. Azt tervezem, hogy lesz olyan fejezet amit nem Gwen szemszögéből írok.
6. Egy fejezet és egy prológus készült el eddig.
7. 11 feliratkozóm van.
8. 4 versenyre jelentkeztem.
9. Ez az 5. bejegyzés a blogon.
10. Ezen kívül még 2 bejegyzés van készülőben.
11. Mostanában elég inaktív voltam.
12. A történet már nagyjából megvan a fejemben, csak idő kéne, hogy szavakba öntsem.


Válasz a 12 kérdésre:
1. Mikor kezdél el blogolni?
Azt hiszem 3 vagy 4 éve. De igazából idén ősszel indult mindkét blogom, amit mostmár komolyan gondolok, és amit számon is tartok.
2. Mennyi blogot vezetsz?
Jelenleg kettőt. ezt, meg az Antitoxint.
3. Miért akartál elkezdeni blogolni?
Még akkor, ugye 3 vagy 4 éve az egyik barátnőm kitalálta, hogy mi lenne, ha csinálnánk együtt egy blogot. Belementem. Együtt felfedeztük a bloggert, de akkor még nem tudtunk rajta semmit csinálni. Néha írtunk bejegyzéseket, de az annyira komolytalan volt, hogy ma már csak röhögünk rajta. Egyébként ő Sasha D., akivel jelenleg is együtt írunk az Antitoxinba.
4. Ki az aki támogat a blogírásban?
Leginkább a barátnőim. Főleg Sasha és Hailey. Apukámnak tetszenek a szerkesztéseim és az egész blogos dolog, szóval ő is támogat. Nem utolsó sorban pedig az olvasók, az ő támogatásuk talán a legfontosabb.
5. Mi a kedvenc hobbid blogíráson kívül?
Olvasás/blog és cikkolvasás, írás, zongora, disputa...stb. Sok mindent csinálok.
6. Mi volt az első kommented vagyis ki írta neked?
Én ezt most úgy értelmezem, hogy ezen a blogon, mert az első blogomra már ki emlékszik? Liza Springs-től kaptam a kommentet, aki leírta, hogy tetszett neki a blog fülszövege és érdekli a folytatás és sok sikert kívánt. Ez úton is nagyon köszönöm neki, az ilyesmi sokat jelent és tényleg inspirál.
7. Ha kapsz negatív véleményt mit reagálsz?
Attól függ, hogy azt milyen hangnemben írják. Ha kultúrált stílusú, akkor megköszönöm és megfogadom, ha nem, akkor elküldöm a fenébe. De a másodikra még nem volt példa.
8. Mennyi díjad van?
Itt ez az első.
9. Van ellenfeled?
Itt a bloggervilágba nincs. Az életben van.
10. Hány éves a blogod?
Még csak két hónapos.
11. Milyen blogokra szoktál feliratkozni?
Leginkább design blogokat vagy magazinokat olvasok rendszeresen. De feliratkoztam pár történetes blogra is, ami megtetszett. Az, hogy feliratkoztam egy blogra, nem feltétlen jelenti nálam azt, hogy rendszeresen olvasom. Van hogy csak kedvességből, vagy a elismerésem kimutatásáért iratkozok fel valahova.
12. Tetszik a blogod? :3
A tetszik benne, hogy ezzel a saját történetemet oszthatom meg, kifejezhetem magamat. De nem tudom, hogy ezt a kérdést pontosan hogyan kéne értelmeznem. :)

12 kérdés:

1. Honnan ered a bloggerneved?
2. Honnan jött az ötlet, hogy elkezdj blogolni? 
3. Milyen blogokat olvasol?
4. Mit nézel meg először egy blogon?
5. Milyen gyakran kapsz kommentet/visszajelzést?
6. Szoktál írni kommentet/visszajelzést?
7. Van kedvenc blogod? Vagy kedvenc blogjaid?
8. Szoktál jelentkezni versenyekre?
9. Mivből merítesz ihletet?
10. A magánéleted befolyásolja a bejegyzéseidet?
11. Van olyan barátod, akit a blogolásnak köszönhetsz?
12. Mielőtt kaptad a díjat találkoztál már a blogommal? 







13 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! :) Amint időm engedi, megcsinálom.

    VálaszTörlés
  2. Drága Japane! Köszönöm a díjat! Ahogy a Megjegyzés nevű modulomban is állítom, kitettem a sávba! Köszönöm! :DD

    http://thekeybybella.blogspot.hu/

    Ölelés <3
    Bella

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, nem is tudtam, hogy ismered a Kisiklottakat ! :) Megpróbálom megcsinálni, bár sajnos a januárom olyan, mint egy atomrobbanás:D

    VálaszTörlés
  4. Nincs mit. Igen, nem olyan rég futottam össze veled és a blogoddal így egyből rád is gondoltam a díj kapcsán. Semmi gond, megértem. Az enyém is hasonlít egy atomrobbanásra....Bár inkább valami hosszabb és kínzóbb, nem olyan hirtelen. :D De mindjárt felvételi és azután talán több időm lesz nekem is.
    Ölelés és kitartás :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Japane és mindenki aki japanet olvassa. Mostanában kezdtem el olvasni a blogodat, mert én is belekezdtem az írásba és ezért én is indítottam egy blogot. Olyan blogokat kerestem mostanában akik szintén az írással foglalkoznak és a saját művüket töltik fel. Ha van kedved/ kedvetek olvassátok el az én blogomat is :D.
    Itt a link: http://irnitanulok.blogspot.hu/
    Tartalom: A könyv főhőse egy 17 éves fiú Damien (akinek azért ez a neve, mert pont az Ómen című filmet néztem, amikor a nevén gondolkoztam :D) aki az iskolában ülve egyszer támadás áldozata lesz és ő, az öccse, a legjobb haverja, az öccse barátnője, és még egy tanár sikeresen el tudnak rejtőzni egy titkos szobában. Később megtudják, hogy nem csak az ő városukban történt hasonló esemény. A helyszín amúgy a Nyugat-Virginiai Petersburg lenne. Ezenkívül kétségbeesetten kutatnak más túlélők után a világ minden pontján amíg rá nem találnak egy nagyobb csoportra, Az első könyvemben nagyjából azt mutatnám be, hogyan jutnak el a többi túlélőhöz miközben a támadók is átfésülik a környéket, hogy megöljék akik még életben vannak. Ha esetleg tetszett nektek írjátok le kommentben, hogy tudjam jó irányba haladok. Jó olvasást kívánok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha gondolod kikerülhet a blogod ide cserékhez :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  6. Kedves Japane LS.!
    Itt még nem köszöntem meg a díjat neked, ezért szeretném most megtenni. Hálás vagyok érte!
    További szép napot kíván,
    Timi Dreams
    http://vampir-varos-bytimidreams.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  7. Kedves Japane LS.!

    Köszönjük szépen a díjat!

    Kira & Vivian

    VálaszTörlés